21 feb 2012 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van erik leij - WaarBenJij.nu 21 feb 2012 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van erik leij - WaarBenJij.nu

21 feb 2012

Door: erik

Blijf op de hoogte en volg erik

21 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal
Vorige week geen verhaaltje ik had niks te vertellen, nu ook niet hoor het is erg rustig op dit gebied.
Net als met het weer, de extreme kou is weg het sneeuwt niet meer en overdag een graad of 3 en snachts een paar graden onder nul. En als het overdag dooit dan zorgt het smeltwater weer voor allerlei overlast met al die boven de grond staande elektriciteit kasten die vollopen met water. Onze noodstroom voorziening is goed getest en ik heb er nu al een stuk of 8 vervangen jammer dat die krengen 45 kilo per stuk wegen en je ze trappen op moet zeulen vaak in je eentje omdat er geen plaats is voor 2 man.
Er zijn wat mensen op verlof en op 8 Nederlanders die hier zitten is dat snel te merken.
Dus de zondagen worden doorgebracht of voor de buis of een goed boek op de bank ook wel eens lekker voor een keertje.
Op het werk gebied gaat het goed en ook al gaat er wel eens wat mis ik moest ik vorige week bij (alweer) een etentje op het podium komen om met enkele andere collega’s een certificaat van waardering in ontvangst te nemen, zeg maar een werknemer van de maand bij Mc donnalds.
Ik ape trots natuurlijk jammer dat er geen geldelijke beloning bij zat maar toch leuk om te krijgen. Wat wel vreemd is dat ik het al zo vroeg kreeg meestal krijg je zoiets op het end. Wat misschien ook meetelt is dat ik goed op kan schieten met onze Turkse chef we zitten soms uren te praten over van alles van geloof tot aan het milieu best wel zware onderwerpen dus.
Vrijdag is het nog 5 weken,,,, sjonge wat vliegt de tijd ik ben al een schema aan het opstellen voor het overgeven van mijn functie aan mijn aflosser.
Het hard lopen is wat minder geworden door een kleine blessure aan mijn enkel dan maar op de hometrainer met de ipad en een filmpje dan gaat de tijd ook lekker snel.

Nou dit was het dan weer hopelijk volgende week meer te vertellen

Groeten

Erik

  • 21 Februari 2012 - 11:04

    Gerard:

    Hey Erik,
    Bedankt weer voor je sitrep, blijf zo mooi op de hoogte. Tijd vliegt inderdaad want ik heb inmiddels je aflosser ook al op gesprek gehad. Succes met alle storingen en wat er op je af komt. Blijf op jezelf passen en tot later.
    Groetjes Gerard

  • 21 Februari 2012 - 13:27

    Pa En Ma.:

    Hier is alles goed, evenals bij jullie is de temperatuur weer boven nul al is het ijs nog niet helemaal weg.Als het zo blijft kunnen we straks weer beginnen met de klussen ,hout vervangen en verven en de tuin.Hier komt Ma
    bedankt voor je brief'en de mooie foto.s;wat licht daar te braden
    is dat een tong of zo///
    gefeliciteerd met je tevredensheid betuiging .ik heb er ook een gekregen en wel van je vader
    tante is aangekomen zoals je weet
    ze was verkleumt maar zit nu bij
    de verwarming ze is wat stil
    ze blijft hier ook niet maar gaat naat de friese wouden daar gaat ze liefdadigheids werk doen ík moet weer met pake naar de tandarts want er is een kies afgebroken
    zo houden we werk je kunt nu lekker aftellen /maar het word vast niet
    weer zo,n happening als de laatste keer in de kroeg maar iedereen is blij
    dat je er weer bent .maar weer tot wederhoren en de groeten uit ons
    mooie friesland pa en ma ////

  • 21 Februari 2012 - 16:14

    Henny:

    okee ben weer eens niet de eerste maar derde oprij hahahaha
    maar ja heb je met zon druk leven op de juppelaan he....
    maar ff over die geldelijke beloning uhhhhhhh je begint een beetje een hebbert te worden hahahah
    een DAGOBERT......
    en je doet een schema opstellen voor je opvolger....... doe je ook alvast een schema maken voor hier dan, als je weer terug bent???? er liggen een hoop dingen op je te wachten hahahahaha
    je zal weten dat je weer thuiis komt
    laterssssssssssssssss kussssssies


  • 21 Februari 2012 - 16:18

    Pascal:

    hey vadertje:)
    hoe kom je nou weer aan die enkel blessure ^^
    doe toch eens rustig aan met jezelf!
    ik hoorde van ils dat je alweer gestopt was met roken! you go GIRL!!
    ik ben mn laatste dingetjes aan het regelen voor mn examen! druk druk drukkkk!
    probeer vast voor te werken voor mn examen zelf, zodat ik zo min mogelijk stress heb strakkies!
    ik mis je pa! en ik kan niet wachten tot die 5 weken voorbij zijn!
    lots of love from het thuisfrond!
    kussieeeee

  • 22 Februari 2012 - 18:00

    Ilse:

    ciao papa! bribed some italian lately?

    we hadden dat houten ding wat je voor ar zijn verjaardag had aangeschaft mooi ingepakt in stippel papier en aan ad gegeven, de vader van ar. hij is er echt HEEL blij mee en het gevaarte heeft een prominente plek in de woonkamer gekregen. ze zouden alleen heel graag willen weten wat het is, zodat ze er ook een gebed oid bij kunnen doen.

    hier verder alles redelijk. het weer is slecht, fietsen in het weer hier is nog slechter. auto heb ik onlangs niet meer gereden, tot mijn grote ontevredenheid. de instructeur heeft geen tijd voor me. en dat moet een versnelde cursus voorstellen. WIEEEEEEHOEEEEE!

    nou.. dat ehh was het dan maar.
    mis je papa x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

pristina

een uitzending voor de KFOR

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2012

de laatste

18 Maart 2012

een van de laatste

08 Maart 2012

8 maart 2012

01 Maart 2012

01 maart

21 Februari 2012

21 feb 2012
erik

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 39238

Voorgaande reizen:

23 September 2011 - 30 Maart 2012

pristina

Landen bezocht: