de laatste - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van erik leij - WaarBenJij.nu de laatste - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van erik leij - WaarBenJij.nu

de laatste

Door: erik

Blijf op de hoogte en volg erik

29 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

het laatste verhaaltje
Af gelopen zondag ging de verkenning naar waar we ook de eerste keer naar toe zijn gegaan (mooie zin), en warempel we reden goed in 1 keer pfff en dat met mij achter het stuur. De bedoeling was om te gaan klimmen om fossielen te zoeken, echter de hoge waterstand hield dit tegen, het was een leuke dag en weer lekker gegeten, en weer voldaan naar ons Nederlandse huiskamer daar even wachten en rond een uur of 10 naar het vliegveld om onze aflossers op te halen.
Die waren meer dan welkom….
Op het werk werden alle taken overgedragen alle handjes geschud en ik heb een internationale beoordeling mogen ontvangen waarbij ik over water kan lopen, straks in Nederland maar eens proberen op het strand . Dinsdag met mijn naaste collega’s lekker wezen eten bij de minimax en het was weer voortreffelijk, Aansluitend nog een kleine afscheidsborrel en woensdag het zelfde maar dan met alle Nederlandse militairen dus pfff vanavond vroeg naar bed maar goed ook want om 4 uur s’ochtends begint de reis terug naar nederland

De kasten zijn leeg de koffers vol en het wachten is nu op vervoer naar de opslag voor de transport kisten die later naar Nederland gestuurd worden.

Een ieder bedankt voor de aandacht en reacties ik vond het leuk om ze te lezen

Grtz

Erik

• 29 Maart 2012 - 07:31

Gerard:

Erik,

Goeie reis en geniet van je verlof, we spreken elkaar later.

Groetjes Gerard

• 29 Maart 2012 - 12:35

Henny:

jajaja laatste loodjes.... nu de klok vooruit kijken denk ik???
    niet verslapen morgen ochtend, anders mis je je vliegtuigie.. zou weer wat zijn
    maar uhhhh

oant moarn
    kuskus

• 29 Maart 2012 - 13:11

Jolanda:

Voor jou zit 't er alweer op. Tijd gaat snel. Ik nog ong. 6 weken en dan ook lekker naar huis. Geniet lekker van de tijd in Nederland die gaat komen. Wie weet tot ziens een keertje.

• 29 Maart 2012 - 14:26

Manon:

Jaa vadertje en nu is het wachten op de volgende ochtend zodat je naar het vliegveld gebracht kan worden. Moedertje en ik staan op je te wachten bij het station dus hou ons goed op de hoogte, ook als je weer in de verkeerde trein stapt haha , je hebt thuis wel weer een hoop te doen.. fietjes maken,zolder samen met ons , nieuwe zonnepanelen en nog lekker 4 dagen verwend worden door je vrouwtje haha geniet er maarvan !!je hebt het verdiend. .
    Dikke kus !!