01 maart - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van erik leij - WaarBenJij.nu 01 maart - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van erik leij - WaarBenJij.nu

01 maart

Door: erik

Blijf op de hoogte en volg erik

01 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal
Weer een kort verhaaltje over hoe het hier gaat. Het gaat lekker vandaag is de laatste maand ingegaan en dat betekend dat we bij de generaal mogen komen om de medaille in ontvangst te nemen hahahah een hele eer, alleen stond ik niet op de lijst dus geen medaille voor Erik :) pfff, hahahaha hoe zou dat nu komen. Dat die lijsten op het netwerk staan is wel makkelijk dus. Dat gedoe hoeft voor mij niet zo, ik neem vanavond wel een neut.
Het weer is bizar, het ene moment loop je zowat in korte broek te puffen en een uurtje later vriezen je aanhangsels er af. Door die dooi overdag raken we wel mooi van die sneeuw bende af. Dit heeft wel een nadeel zo zie je de troep ook allemaal weer die langs de wegen ligt.
Afgelopen zondag hebben we ook weer als vanouds een ritje gemaakt en we hebben maar 1 weg overgeslagen die te slecht was, er lagen enorme sneeuw bulten op de weg, dat zou zonde zijn van dat mooie marechaussee busje want er zit een laag ijs om die bulten en daar kun je behoorlijk schade op rijden. Ook was het wat heiig daardoor geen leuke foto’s
Nou een kort stukje deze keer volgende keer meer (hoop ik want ik heb denk ik het meeste al gezegd)

Grtz

Erik

• 02 Maart 2012 - 06:28

Gerard V Engelenburg:

Erik,
    Bedankt weer voor je verhaal, ik ben blij dat we in NL alweer van de sneeuwrestanten af zijn. Succes de laatste maand, groetjes Gerard

• 02 Maart 2012 - 10:40

Pa En Ma.:

Beste ErikJan,fijn voor jullie dat de sneeuw en vorst weer op zijn retour zijn al zal het smeltwater nog wel enige overlast geven. Je bent nu al weer aan je laatste maand begonnen het gaat allemaal snel voorbij.Zondag zijn Ilse en Pascalle bij ons geweest en het was heel gezellig.Hier komt je ma:met de dames was het zeker gezellig .vooral het shoppen ,dat wendy een gezonde dochter heeft .eva tymkje ,nu maaike nog /met pake alles goed , al zijn bloeduitslagn waren prima zo ook zijn bloeddruk .nog een maandje dan ben je thuis .met of zonder medaile .waarom krijg jij er niet een/ of denken ze dat je daar blijft ,we horen het nog wel veel lieve groeten van pa en ma van uit het mistige hardegarijp doei doei ......

• 02 Maart 2012 - 11:46

Henny:

jajajaja dus toch een plak gekregen
    je houd ons niet voor het lappie hoor

ze verwachten hier aankomende week ook weer vorst pfff of we daar nou blij van moeten worden?? maar goed tot april kan het nog alle kanten op met het weer.

en die aanhangsels van je maar goed beschermen, paar ouwe kranten of een ouwe sok van beppe doet wonderen hahaha en anders je swiffertje maar ff, blijft het daar ook stofvrij.

nog een kleine maand ben je er weer, tjonge jonge de tijd vliegt voorbij
    dan kan je lekker genieten van je vrije dagen, ik heb ook toestemming gekregen, de eerste week van april hobbel ik ook thuis rond en pascalle heeft dan ook vrij dus gezellie

voor ons is het weer weekend, dat ik thuis kwam was het huis aan kant dus een rustig middaggie. Rick is op de flotter met de jeugd in schagen op zijn fietsje met zijn gipsen klauwgie haha

verder maar ff kijken wat we het weekend gaan doen, we zouden ff naar pa toe maar die heeft een korte vakantie.... geen idee waarheen maar tot en met woensdag is ie weg

nou groeteldetoetertjes maar weer
    kussssssssssssssss

• 03 Maart 2012 - 20:41

Ilse, Ar En Kindjes!:

bonjour papan!

we zitten hier nu op de bank met zn allen white chicks te kijken en door dat rare geruft moest ik opeens aan je denken. ennnnn dan hoop ik maar dat je die film hebt gezien.. hilarisch.

pas en ik waren bij opa en oma geweest, zoals je al had begrepen geloof ik. heeeeeel gezellig. zowel de autoritten heen en terug als bij opa en oma. lekker gewinkeld en weer op de hoogte van alle leij/bakker roddels. heerlijk. dat was nog eens een fijne zondag.

rijlessen gaan extreem goed! instructor zei dat ik maar eens mn theorie moest gaan halen en dat dan de rest snel zou volgen. een groter compliment is er niet right?

vandaag zijn we naar de vlindertuin geweest in warmenhuizen (DAAR EEN VLINDERTUIN!?!?!) daar zit er dus een ja? was erg mooi. mooie foto's gemaakt enzo.

nou pa, het telt de dagen hier.

tot snel!

liefs ils en restanten